بهترین محله رشت برای سکونت کدام است؟

بهترین محله رشت برای سکونت کدام است؟
اگر بخواهیم محله ای را در رشت به شما معرفی کنیم که تمام فاکتور های یک محله خوب و امن را داشته باشد پیشنهاد ما به شما  گلسار رشت به عنوان بهترین محله رشت برای سکونت است. خوشبختانه گلسار که در بخش غربی رشت واقع شده است یکی از مناطق لاکچری نشین و  خوب رشت است

وقتی قرار است به رشت مهاجرت کنیم و یا اقامت کوتاهی در این شهر داشته باشیم ،اولین جرقه ای که در ذهن ما زده می شود انتخاب یک محل برای سکونت است حال این سکونت به صورت دائمی باشید یا موقت به هر حال انتخاب یک محله برای سکونت یکی از فاکتورهای مهم شما در هر سفری است ابتدا بهتر است ببینیم کدام محله رشت را بهتر است برای سکونت انتخاب کنیم البته در انتخاب محله ی مناسب باید ابتدا علت سفرمان به رشت را مشخص کنیم ما در مشاور املاک مرکزی بر اساس تجربه های چندین ساله با داشتن مشتری های متعددی که به دنبال خرید ملک در رشت برای سکونت دائم هستند در این مقاله بهترین محله رشت برای سکونت را به شما معرفی میکنیم برای اینکه بهترین محله را برای سکونتتان در رشت انتخاب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ابتدا بهتر است به بررسی این بپردازیم که فاکتورهای ما از یک محله خوب چه مواردی هستند برای مثال ممکن است برای شخصی دسترسی به امکانات در اولویت باشد و یا برای یک شخص دیگر آرام بودن محله و همینطور سلایق مختلف در انتخاب محله، اما محله ای برای سکونت مناسب است که تمامی فاکتورهای بالا را داشته باشد برای مثال در بخش زیر مهم ترین ویژگی های یک محله خوب را آورده ایم.

یک محله مناسب برای سکونت چه ویژگی هایی دارد؟

موقعیت مکانی محله: موقعیت مکانی یکی از مهم‌ ترین عوامل در انتخاب محله مسکونی است. محله‌ هایی که دسترسی خوبی به مراکز خرید، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و سایر امکانات رفاهی داشته باشند، گزینه‌های بهتری برای اقامت محسوب می‌ شوند.
امنیت محله: امنیت محله نیز یکی از عوامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. محله ‌هایی که دارای امنیت بالایی هستند، گزینه‌های بهتری برای اقامت  و سکونت دائم هستند.
قیمت خرید ملک: قیمت مسکن در محله‌های مختلف رشت متفاوت است. محله ‌هایی که قیمت مسکن در آنها پایین‌تر است، گزینه‌های مقرون‌ به‌ صرفه ‌تری برای سکونت هستند منتها با توجه به اینکه همیشه در محله های پایین شهر که به امکانات دسترسی ندارند قیمت مسکن پایین تر است ترجیح ما پیشنهاد کردن ملک هایی است که هر چند با قیمت بالاتر اما در محله خوبی قرار گرفته باشند منظور ما از قیمت بالاتر قیمت عرف منطقه است.
محیط زیست: محیط زیست محله نیز از عوامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. محله‌هایی که دارای محیط زیستی پاک و سالم هستند و آلودگی در آن ها کمتر است، گزینه‌های بهتری برای اقامت و سکونت هستند.
نرخ کم جرم و تخلفات در محله: یکی از فاکتور های مهم برای انتخاب یک محله مناسب برای زندگی می تواند میزان جرم و تخلفات جاری در آن باشد قاعدتا هر شخصی تمایل به زندگی در محلی دارد که آسایش و امنیت در ان کاملا برقرار باشد و نگرانی از این بابت برای خانواده و جود نداشته باشد. در واقع میتوان گفت میزان تخلف در یک محله می تواند نشان دهنده این باشد که محله برای زندگی و سکونت مناسب است یا خیر برای همین باید محله ای را انتخاب کنید که نرخ و میزان تخلف و جرم و جنایت در آن کم باشد و یا اصلا وجود نداشته باشد برای اینکه از این مورد آگاه شوید می توانید به نیروی انتظامی منطقه نیز مراجعه کنید. 

همجنین بخوانید: املاک مرکزی بهترین سایت خرید آپارتمان در گلسار

محله گلسار بهترین محله رشت برای زندگی

محله گلسار بهترین محله رشت برای زندگی

با توجه به فاکتورهایی که در بالا گفته شد اگر بخواهیم محله ای را در رشت به شما معرفی کنیم که تمام فاکتور های یک محله خوب و امن را داشته باشد پیشنهاد ما به شما  گلسار رشت به عنوان بهترین محله رشت برای سکونت است. خوشبختانه گلسار که در بخش غربی رشت واقع شده است یکی از مناطق لاکچری نشین و  خوب رشت است که سکونت را برای افرادی که به طور کلی به رشت مهاجرت می کنند و قصد دارند در یک محله خوب سکونت کنند را فراهم می کند، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که گلسار رشت منطقه چند است؟ باید بگوییم گلسار در منطقه یک رشت واقع شده است و تقریبا به تمامی امکانات رفاهی، مراکز شهر و ... دسترسی دارد، تمامی سازه هایی که در خیابان های مختلف گلسار مثل خیابان 92، 103 و ... ساخته شده اند توسط سازنده های برند و نامی ساخته شده  و در حال ساخت هستند اگرچه قیمت خرید آپارتمان در گلسار به نسبت محله های دیگر رشت ممکن است کمی بالا باشد اما تمامی ویژگی های یک محله خوب برای سکونت را شما در گلسار خواهید داشت، پس اگر به دنبال یک محله مناسب برای سکونت در رشت هستید و در پی خرید خانه در گلسار هستید پیشنهاد ما به شما بازدید از آپارتمان های لاکچری گلسار است علاوه بر قیمت مناسب آپارتمان ها شما می توانید جذابیت بصری را در تمام این آپارتمان ها مشاهده کنید ما در وب سایت املاک مرکزی تمامی آپارتمان های گلسار را به صورت 360 درجه و تور مجازی برای شما مشتریان عزیز قرار داده ایم تنها کافی است به صفحه " خرید آپارتمان در گلسار" مراجعه نمایید.

دلایل انتخاب محله گلسار برای سکونت

امکانات رفاهی و تفریحی متعدد: محله گلسار دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است که می‌ تواند نیازهای ساکنان این محله را برآورده کند. از جمله این امکانات می ‌توان به مراکز خرید، مجتمع‌ های تجاری، مراکز درمانی، مدارس و دانشگاه‌ ها، و همچنین پارک‌ ها و فضای سبز اشاره کرد.
دسترسی آسان به مراکز تجاری و اداری: محله گلسار به مراکز تجاری و اداری شهر رشت دسترسی آسانی دارد. این امر می ‌تواند برای افرادی که در این محله سکونت دارند و به دنبال کار یا تحصیل هستند، بسیار مطلوب باشد.
موقعیت جغرافیایی مناسب: محله گلسار در غرب شهر رشت واقع شده است. این امر باعث می‌شود که ساکنان این محله دسترسی آسانی به جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ ها داشته باشند و بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر و حومه دسترسی پیدا کنند.

محله گلسار بهترین محله رشت برای زندگی

امکانات محله گلسار

مراکز خرید: محله گلسار دارای چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن است که می ‌تواند پاسخگوی نیازهای خرید ساکنان این محله باشد. از جمله این مراکز خرید می ‌توان به مرکز خرید گلسار، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید میلاد، و مرکز خرید نور اشاره کرد.
مجتمع های تجاری: محله گلسار دارای چندین مجتمع تجاری است که در آن ‌ها انواع فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، و مراکز خدماتی وجود دارد. حتما اگر سری به محله گلسار بزنید با این مجتمع ها آشنا خواهید شد
مراکز درمانی: محله گلسار دارای چندین مرکز درمانی و بیمارستان است که می ‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی ساکنان این محله باشد. از جمله این مراکز درمانی می‌ توان به بیمارستان گلسار و ... اشاره نمود.
مدارس و دانشگاه‌ ها: محله گلسار دارای چندین مدرسه و دانشگاه است که می‌ تواند پاسخگوی نیازهای آموزشی ساکنان این محله باشد. از جمله این مدارس و دانشگاه‌ها می ‌توان به دبیرستان نمونه دولتی شهید بهشتی، دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی و ... اشاره کرد.
پارک‌ ها و فضای سبز: محله گلسار دارای چندین پارک و فضای سبز است که می‌ تواند مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی ساکنان این محله باشد. از جمله این پارک ‌ها و فضای سبز می‌توان به پارک ملت و پارک گلسار اشاره کرد.

جمع‌ بندی

محله گلسار یکی از بهترین محله‌ های رشت برای سکونت است. این محله به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، دسترسی آسان به مراکز تجاری و اداری، و همچنین موقعیت جغرافیایی مناسب، می‌ تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد سکونت در رشت را دارند.

جدید ترین بلاگ ها